سرخط خبرها

ویدئو| گلایه‌های تند و تیز خداداد عزیزی خطاب به امیر قلعه نویی

  • کد خبر: ۲۰۱۴۱۴
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲
ویدئو| گلایه‌های تند و تیز خداداد عزیزی خطاب به امیر قلعه نویی
مشاور مستعفی سرمربی تیم ملی گفت: قلعه‌نویی اصلا نپرسید چرا رفتی؛ من هم آویزان کسی نیستم!

به گزارش شهرآرانیوز، خداداد عزیزی که در ویژه برنامه یلدا شبکه دو تلویزیون گفت: متأسفانه مردم و خواست آن‌ها درمورد تیم ملی برای یک عده از دوستان مهم نیست. من تصمیم خودم را برای جدایی از تیم ملی گرفته‌ام.


عزیزی در پاسخ به دلیل جدایی و کناره گیری از تیم ملی فوتبال گفت: من با تماس قلعه‌نویی به تیم ملی رفتم؛ زمانی که بعد از سه ماه یکسری اتفاقات شخصی برایم افتاد که دوست ندارم درموردش صحبت کنم، به این نتیجه رسیدم که استعفا بدهم.

بعد از استعفایم خیلی از بازیکنان و مربیان تیم ملی تماس گرفتند تا دلیل آن را بدانند، ولی برایم جالب بود که قلعه‌نویی اصلا نپرسید که چرا رفتی؟! چی شد؟!

عزیزی که برای نخستین‌بار درباره این جدایی افشاگری می‌کرد، گفت: من که خودم به تیم ملی نیامده بودم. شما زنگ زدید و کمک خواستید که من آمدم. اگر نمی‌توانستم کمک کنم، چرا زنگ زدید که بیایم؟! من در تمام زندگی‌ام آویزان و مجیزگوی کسی نبوده‌ام؛ به کسی هم نیاز ندارم.

خداداد عزیزی در خلال این برنامه بار دیگر با علیرضا بیرانوند درباره اینکه تیم ملی فعلی بهتر است یا نسل طلایی ۹۸، به کل‌کل و شوخی پرداخت، اما در بخش‌هایی از این جملات طنز، خداداد به طور جدی تیم فعلی را در مقایسه با همبازیان خود زیر سوال برد.

او گفت که امکانات رفاهی و تجهیزات بازیکنان فعلی تیم ملی با زمان خودش قابل قیاس نیست؛ " بازیکنان کنونی در آب یخ ریکاوری می‌کنند، اما زمان ما آب یخ برای خوردن نداشتیم "

منبع: تابناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->